Jana MRÁZOVÁ

Bakalářská práce

Monitoring vybraných slovenských rádií s důrazem na self-promo

Monitoring of selected Slovak radio stations, especially on their self-promos
Anotace:
Cílem této práce je monitorovat vybrané slovenské rádiové stanice a zaměřovat se na self-promo. Teoretická část pomáhá vybrat vhodná média pro konkrétní reklamu a soustředí se na určitou cílovou skupinu. Specifikuji zde jednotlivé druhy médií, jejich výhody, nevýhody. Analytická část pak monitoruje jednotlivé slovenské rádia a zaměřuje se na jejich propagaci, výjimečnost, soutěže, webové stánky. Výsledkem …více
Abstract:
The aim of this research is to monitor the Slovak radio stations and especially their self-promos. The theoritical part helps to choose the right media for a concrete advertisement and concentrates on a certain target group of listeners. I specify here different kinds of media, their advantages and disadvantages. The analytical part monitors specific Slovak radios and concentrates on their promotions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2006
Identifikátor: 4712

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 1. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MRÁZOVÁ, Jana. Monitoring vybraných slovenských rádií s důrazem na self-promo. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 30. 11. 2036

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.