Komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky – Bc. Petra Syrová
Bc. Petra Syrová
Bakalářská práce
Komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
The communication utilised in the process of customer relationship management
Anotace:
Současná situace trhu a neustálý technologický pokrok mají za důsledek neustálý boj o zákazníka. Spolu s kvalitním poskytováním služeb je identifikace faktorů působících na vztah zákazníka k firmě pro společnosti nutností a jejich vyhodnocení vytváří firmě konkurenční výhodu. Nové technologie umožňují větší informovanost a lepší komunikaci firmy se zákazníkem. Internet a sociální sítě jsou v dnešní …víceAbstract:
The current market situation and continual technological advance shave resulted in a constant battle fort hecustomer. Along with providing quality servicesis to identify the factors affecting the customer's relationship to the company and the need for companies to evaluate their enterprise create scompetitive advantage. New technologies allow for great awareness and better communication with the customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fcl0t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 11. 2015
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová -
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
Lucie Sobotková -
Řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti ABC
Jana Sošková