Bc. Petra Syrová

Bachelor's thesis

Komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky

The communication utilised in the process of customer relationship management
Abstract:
Současná situace trhu a neustálý technologický pokrok mají za důsledek neustálý boj o zákazníka. Spolu s kvalitním poskytováním služeb je identifikace faktorů působících na vztah zákazníka k firmě pro společnosti nutností a jejich vyhodnocení vytváří firmě konkurenční výhodu. Nové technologie umožňují větší informovanost a lepší komunikaci firmy se zákazníkem. Internet a sociální sítě jsou v dnešní …more
Abstract:
The current market situation and continual technological advance shave resulted in a constant battle fort hecustomer. Along with providing quality servicesis to identify the factors affecting the customer's relationship to the company and the need for companies to evaluate their enterprise create scompetitive advantage. New technologies allow for great awareness and better communication with the customer …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 11. 2015
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní