Vnímání veřejných sbírek českou populací – Ivona Masaříková
Ivona Masaříková
Diplomová práce
Vnímání veřejných sbírek českou populací
Perception of the Public Collection by the Czech Population
Anotace:
Má diplomová práce se zabývá veřejnými sbírkami a tím, jak je vnímá česká populace. Popisuji zákon o veřejných sbírkách, rozebírám postup organizací pořádajících sbírky z pohledu managementu, jak získávat na sbírky peníze a jak je propagovat. Dále co na veřejnost dobře působí a také popis některých veřejných sbírek, které proběhly v roce 2009. Část praktická se opírá o výzkum, který jsem uskutečnila …víceAbstract:
My thesis regards public collections and the manner in which they are perceived by the Czech population. I describe the act on public collections; analyze the conduct of organizations running the collections from the view of management, how to raise funds for the collections and how to present them. Further I address the aspect having positive influence on the public and also description of some of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2010
- Vedoucí: Helena Skarupská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika - sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Efektivnost reklamy u příspěvkové organizace
Ivona Trejbalová -
Organizace turnaje ve street hokeji
Jakub Dušek -
Marijuana Legalization and taxation: Approaches of states from the perspective of public finances.
Serena Iglina -
Public space as one of the key elements of urban environment in relation to real estate prices in Krasnodar and Prague
Alexey Speshilov -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal -
Empowering Media: Media Participation and Homelessness
Vojtěch Dvořák -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika
Název
Vložil
Vloženo
Práva