Ing. Jakub Tolar

Bakalářská práce

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky

The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou merchandisingu obchodní jednotky a posouzení nákupní atmosféry z hlediska nákupní atmosféry. V první části se zabývá aspekty merchandisingu, tak jak je obchody využívají k ovlivnění nákupního chování svých zákazníků. Jsou zde popsány principy merchandisingu a prvky s ním související. V metodologické části jsem se zaměřil na dva obchodní řetězce – Penny Market …více
Abstract:
This thesis deals with a detailed analysis of merchandising and shopping atmosphere created by the retails to lure and keep the customers. The first part is focused on the principles of merchandising and methods the retails use to influence the customers, merchandising methods are described therein in detail. The second part is focused on two major retails – Penny Market and Lidl. Comparative analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích