Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Ing. Jakub Tolar
Ing. Jakub Tolar
Bakalářská práce
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou merchandisingu obchodní jednotky a posouzení nákupní atmosféry z hlediska nákupní atmosféry. V první části se zabývá aspekty merchandisingu, tak jak je obchody využívají k ovlivnění nákupního chování svých zákazníků. Jsou zde popsány principy merchandisingu a prvky s ním související. V metodologické části jsem se zaměřil na dva obchodní řetězce – Penny Market …víceAbstract:
This thesis deals with a detailed analysis of merchandising and shopping atmosphere created by the retails to lure and keep the customers. The first part is focused on the principles of merchandising and methods the retails use to influence the customers, merchandising methods are described therein in detail. The second part is focused on two major retails – Penny Market and Lidl. Comparative analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ivu9m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
Klára Menšíková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Veronika Mrkvičková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Veronika Bustová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Nikola Březinová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Miroslav Vojta -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Hana Křížová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Michal Veselý