Bc. Lukáš Sajvera

Master's thesis

Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik

The Marketing Communication Mix of new company
Abstract:
Tato diplomová práce řeší problematiku projektování marketingového komunikačního mixu pro nově vzniklý podnik, v tomto případě grafického studia Brandlab, s. r. o. Cílem této práce je tedy zpracování projektu marketingové komunikace. Diplomová práce je rozdělena do čtyř částí. V první kapitole nazvané Teoretické základy se řeší problematika marketingového mixu a komunikačního mixu. Druhá kapitola se …more
Abstract:
The subject of the thesis is to look into the issues of marketing communication mix designing of new established company, in this case the Brandlab s.r.o. graphic studio. The target is the actual processing of marketing communication project. The thesis is split to four chapters. First one called Project basis deals with the matters of marketing and communication mix. Second chapter focuses on a general …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 7. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 8. 2020
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: Ing. Pavel Rosenlacher

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní