Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti Raiffeisenbank – Bc. Klára Valentková
Bc. Klára Valentková
Diplomová práce
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti Raiffeisenbank
Brand as a bearer of tradition and quality, brand-name company policy of Raiffeisenbank
Anotace:
Odborná studie zaměřená na problematiku značky a jejího udržení. Cílem této diplomové práce je ověřit, zda jsou hodnoty tradice a kvalita stále stěžejním bodem úspěchu dané značky a zda tyto atributy pomůžou značce přežít a vyniknout v dnešní dynamické době. Dále také vyhodnotit, zda společnost Raiffeisenbank využívá plně potenciálu své tradiční a kvalitní značky a jakou má tato instituce image vzhledem …víceAbstract:
This case study focuses on brand issues and brand sustainability. The aim of this diploma thesis is to verify whether are the brand values, such as tradition and quality, still the main key to the success of a brand and if those attributes will help the brand to survive and to become exceptional. Another aim is to evaluate if Raiffeisenbank can fully use the potential of its traditional and quality …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/p1tfw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
Kristýna Kepková -
Firemní politika - značka Shell
Radka Skopcová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu v ČR
Tomáš Bobela -
Vizuální komunikace pro klienta gastro průmyslu
Anežka Janečková -
Vizuální a mediální komunikace taneční skupiny Mirákl
Eliška Šafářová -
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
Lukáš Havlík