Bc. Klára Valentková

Diplomová práce

Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti Raiffeisenbank

Brand as a bearer of tradition and quality, brand-name company policy of Raiffeisenbank
Anotace:
Odborná studie zaměřená na problematiku značky a jejího udržení. Cílem této diplomové práce je ověřit, zda jsou hodnoty tradice a kvalita stále stěžejním bodem úspěchu dané značky a zda tyto atributy pomůžou značce přežít a vyniknout v dnešní dynamické době. Dále také vyhodnotit, zda společnost Raiffeisenbank využívá plně potenciálu své tradiční a kvalitní značky a jakou má tato instituce image vzhledem …více
Abstract:
This case study focuses on brand issues and brand sustainability. The aim of this diploma thesis is to verify whether are the brand values, such as tradition and quality, still the main key to the success of a brand and if those attributes will help the brand to survive and to become exceptional. Another aim is to evaluate if Raiffeisenbank can fully use the potential of its traditional and quality …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní