Rozpoznávání a detekce pohybů pomocí senzoru Microsoft Kinect – Martin Brzoza
Martin Brzoza
Diplomová práce
Rozpoznávání a detekce pohybů pomocí senzoru Microsoft Kinect
Object Recognition Using Microsoft Kinect
Anotace:
V textu je rozebrána současná situace na poli detekce pohybu postavy člověka pomocí zařízení Kinect a generování její kostry. Situace je konkretizována na postavu řidiče v automobilu. V současné době není tato oblast, věnující se dané problematice, veřejně příliš probádaná. Většina aplikací věnující se generování kostry je optimalizována pro stojící postavy a prostředí, kde se v oblasti postavy nenalézají …víceAbstract:
In this thesis is discussed current situation at field of person movement recognition using Microsof Kinect device and skeleton tracking. Situation is concretized on driver in car. Currently this area is not publicly known well. Most of applications for skeleton tracking using Kinect are optimized for standing person and environment where are not so many objects surrounding tracked person like steering …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/103900
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: Martin Němec
- Oponent: Michael Holuša
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BRZOZA, Martin. \textit{Rozpoznávání a detekce pohybů pomocí senzoru Microsoft Kinect}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/01otud/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
3D hra ovládaná pomocí zařízení Kinect
Gabriela Véghová -
Návrh a implementace uživatelského rozhraní pro interakci se zařízením Kinect
Jana Mižíková -
Analýza osob pomocí pohybového senzoru Kinect s využitím Kinect for Windows SDK \nl{}
Antonín HORÁČEK -
Využití Kinect pro rehabilitaci v domácím prostředí
Jakub Vraný -
Využití Kinect senzorů pro Motion Capture s programy Source Filmmaker a Blender
Jan VANĚK -
Face symmetry analysis with MS Kinect sensor
Jakub Ciler -
Vyhledávání v pohybových datech člověka pomocí Microsoft Kinect
Tomáš Smetanka -
Využití zařízení Kinect v logických hrách
Ján Bella