Tomáš Baťa a jeho vliv na marketink – Ing. Miloslav Koldinský
Ing. Miloslav Koldinský
Bachelor's thesis
Tomáš Baťa a jeho vliv na marketink
Tomáš Baťa and his Influence on Marketing
Anotácia:
Tématem této bakalářské práce je vliv význačného českého podnikatele Tomáše Bati na marketing. V teoreticko-metodologické části jsou obsaženy 4 kapitoly. První kapitola popisuje vývoj marketingu na začátku 20. století, jak ve světě, tak i na území tehdejšího Československa. Nadále pak nastiňuje obecné podnikatelské podmínky zlínského regionu. Druhá kapitola je věnována Tomáši Baťovi st. Krátký životopis …viacAbstract:
The bachelor's thesis deals with the impact of Tomáš Baťa, an eminent Czech entrepreneur, on marketing. The theoretical-methodological part consists of four chapters. The first chapter describes the development of marketing at the beginning of 20th century both worldwide and on the territory of the then Czechoslovakia. Then, it outlines the general entrepreneurial conditions of the Zlin's region. The …viacKľúčové slová
Klíčová slova Tomáš Baťa marketing interní marketing reklama propagační prostředky značka cena leták časopis internetové stránky TV spot corporate identity corporate design Keywords Tomáš Baťa internal marketing advertisement promotions tools mark price broadsheet journal internet sites spot corporate design
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rjgsr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedúci: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Metody úprav mluveného slova ve zvukové postprodukci
Lukáš Pátek -
Projekt efektivní internetové komunikace společnosti OMD Czech, a.s.
Hana KULÍSKOVÁ -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
Valentína Mačičáková -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Vitalina Besogonova -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Klady a zápory etických kodexů v rámci Corporate Identity
Anzhelika Khaustova -
Corporate Identity
Šárka Bucharová