Význam zobrazování násilí ve filmech Davida Cronenberga – František Vaculík
František Vaculík
Bakalářská práce
Význam zobrazování násilí ve filmech Davida Cronenberga
1. Theoretical part: Evolution of depiction of violence in films of David Cronenberg 2. Practical part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works, Lenght at Least 10 mins., directing and screenwriting
Anotace:
Přestože je zobrazování násilí v médiích velmi populární, přetrvává názorový konflikt o škodlivosti a samoúčelnosti násilného obsahu v audiovizuálním médiu. Pro podporu medi-álního násilí lze zmínit skutečnost, že v mnoha případech se s násilným obsahem pracuje inteligentně a esteticky. To dokazuje současný filmový režisér kanadského původu David Croneneberg. Má práce má na příkladu tohoto tvůrce analyzovat …víceAbstract:
Although the depiction of violence in the media is very popular, there is still an ideological conflict about the harmfulness and nonsensicality of violence content in audiovisual media. For the support of concept of medial violence is possible to say, that in many cases is worked with violence very intelligently and esthetically. The evidence of this fact is the film director David Cronenberg. My …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vaculík, František. Význam zobrazování násilí ve filmech Davida Cronenberga. Zlín, 2017. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Audiovizuální tvorba - Režie a scenáristika
Práce na příbuzné téma
-
Filmový horor a gotický román
Marek Pohořálek -
Horor a humor ve vybraných filmových adaptacích Stokerova Drákuly
Barbora Hodinská -
Horor v dětské literatuře
Eva SVÁTKOVÁ -
Analogový horor
Petr Kamil Ponec -
Horor v zajetí gender binary a snahy o únik
Sára Kynčlová -
FILMOVÝ HOROR A PŘEKLAD
Aneta RYCHLÍKOVÁ -
Horor a téma dětství v příbězích Chrise Priestleyho a Stephena Kinga
Lucie DIBELKOVÁ -
Žánr kaidan a jeho vliv na moderní japonský filmový horor
Filip HAKEN