Vojtěch Růta

Bakalářská práce

Analýza dopadu aplikace nového vizuálního stylu Vodafone na HR kampaň a porovnání s konkurencí

An analysis of the impact of Vodafone's new visual style application on a personal marketing campaign
Anotace:
Práce se zabývá personálním marketingem značky Vodafone na sociální síti Facebook a to především vznikem a činností stránky Vodafone Careers. Zkoumá okolnosti tohoto vzniku, koncept stránky, příspěvků a také reakce na sdílený obsah. Hlavním cílem práce je analyzovat úspěšnost obsahu stránky Vodafone Careers a stanovit doporučení ke zlepšení, kterým by bylo zvýšení reakcí na příspěvky a celkový úspěch …více
Abstract:
Author in this thesis examines personal marketing of Vodafone on the Facebook social network especially origine and activities of the page Vodafone Careers. It examines the circumstances of this origin, the concept of the site, the posts and the responses to the shared content.The main goal of the work is to analyze the success of the Vodafone Careers page content and to set up recommendations for …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
  • Vedoucí: Zdeněk Vondra
  • Oponent: Kristýna Hartman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73385

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi