Specifika malých a středních podniků – Bc. Vendula Vodehnalová, DiS.
Bc. Vendula Vodehnalová, DiS.
Master's thesis
Specifika malých a středních podniků
Specifics of small and medium enterprises
Abstract:
Předmětem diplomové práce na téma „Specifika malých a středních podniků“ je identifikace a analýza specifik malých a středních podniků se zaměřením na konkrétní podnik, jeho fungování a chování v oblasti pracovněprávních a obchodních vztahů, s důrazem na poznání konkurenčních výhod a omezení. V teoretické části jsou představeny základní charakteristiky, postavení, konkurenceschopnost a personální práce …moreAbstract:
A topic of a submitted thesis „Specifics of small and medium enterprises“ is the identification and analysis of the specifics of small and medium enterprises, focusing on a concrete company, its functioning and behavior in the area of labour and business relations, with emphasis on understanding competitive advantages and limitations. The theoretical part presents the basic characteristics, status …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/t7f1x/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Peter Marinič, Ph.D.
- Reader: Mgr. Ing. Milan Sedláček, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Electronic Marketing in Small and Medium Business
Tugba Bozkurtová -
Business plan of SME (Small and Medium sized Enterprise)
Jana Liskovská -
Efektivní využití online marketingu v malých a středních podnicích;
Ondřej Rulf -
Studie proveditelnosti: Zřízení vinárny v obci Kojetice; Feasibility
Marie Bittnerová -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Business plan of SME (Small and Medium sized Enterprise)
Eva Sochorová -
Business plan of SME (Small and Medium sized Enterprise)
Jana Liskovská