Bc. Nikol Ponerová
Bachelor's thesis
Reklamní kampaň společnosti K +K s. r.o.
Advertising Campaign for company K + K s.r.o.
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je navrhnout reklamní kampaň pro společnost K+K s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a analytické. V první kapitole se budu zabývat historií reklamy a jejími typy. Kapitola druhá se detailně zaměří na značku. Popíši její podobu, funkci a hodnotu. Poslední kapitola vysvětlí pojem marketingový mix. Analytická část vypráví o problému společnosti K+K s.r.o …moreAbstract:
The goal of this Bachelor Thesis is to design an advertising campaign for the K+K s.r.o, which is specialized in the manufacture of concrete blocks. The paper is divided into two major parts; the theoretical and the analytical one. In the former part I will research on a history of advertising and different ad channels, whilst the latter part is mainly focused on branding. I will describe a brand visual …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/yr24h/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Veronika Šrubařová
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Podnikatelský plán Steakhouse K&K, s.r.o.
Kateřina Rappová -
Cesty k prosperitě firmy KOLTEX K+K, s. r. o. v době hospodářské krize
Nikola FISCHEROVÁ -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Marketingová analýza tržního prostředí pro potenciální vstup na zahraniční trhy
Denisa Čevelová -
Návrh marketingové strategie firmy mousemad, s.r.o.
Kristýna Smolíková -
Identifikace cílových skupiny firmy XY, s.r.o. a komunikace s nimi
Inna Gosha -
Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami s využitím nových forem komunikace ve firmě VÁHALA a spol. s r.o.
Barbora Denková -
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě BANNER s.r.o.
Michaela Chmelová