Cloud Computing: Přehled dostupných CRM řešení v ČR – Dung Le Xuan
Dung Le Xuan
Bakalářská práce
Cloud Computing: Přehled dostupných CRM řešení v ČR
Cloud Computing: Overwiew of CRM solutions avalaible in Czech Republic
Anotace:
Cílem práce je nejprve přiblížit pojem CRM -- Customer Relationship Management. V práci je rozebírán odlišný přístup k CRM. Řízení vztahů se zákazníky by měl být chápán jako celopodnikovou strategii orientovanou na zákazníky. Tento pojem je často brán jako CRM systém. K dosažení této koncepce se právě používá CRM nástroje, které jsou součástí CRM systému. Dále jsou v bakalářské práci popisovány architektury …víceAbstract:
The first goal of this thesis is to expound the concept of CRM - Customer Relationship Management. In the thesis are discussed about different approaches to CRM. Customer relationship management should be seen as an enterprise-wide on customer oriented strategy. This term is often understood as a CRM system. To achieve this concept is currently using CRM tools that are part of the CRM system. Furthermore …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 2. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/32676
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2012
- Vedoucí: Nikos Margaris
- Oponent: Jiří Feuerlicht
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/32676
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane