Animace avataru technikou po snímcích s využitím snímání pohybu – Bc. Adam Vinčar
Bc. Adam Vinčar
Master's thesis
Animace avataru technikou po snímcích s využitím snímání pohybu
Animating an avatar frame-by-frame using motion capture
Abstract:
Práce se zabývá využitím snímání pohybů obličeje pro animaci 2D virtuálního avataru. Tento avatar je animovaný rámeček po rámečku s 2D vrstvenou grafikou. Oproti současným animovaným virtuálním avatarům nabízí tento přístup jiný vizuální styl, možnost ovládat frekvenci přehrávání snímků animace pro jednotlivé komponenty scény a možnost tvořit 2D animované avatary pro animátory se zkušenostmi s tradičním …moreAbstract:
This thesis focuses on utilizing facial motion capture for the purpose of animating a 2D virtual avatar. This avatar is animated frame-by-frame with layered 2D graphics. In contrast to current animated virtual avatars, this approach offers a different visual style, the ability to control the frame playback frequency for individual scene components and the option to create 2D animated avatars for animators …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2024
- Supervisor: doc. Ing. František Dařena, Ph.D.
- Reader: Martin Zejda, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VINČAR, Adam. \textit{Animace avataru technikou po snímcích s~využitím snímání pohybu}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/02d9td/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / specializace:
Open Informatics / Scope for Open Informatics
Theses on a related topic
-
Motion Capture Data Visualization and Playback Application
Jakub Slezáček -
Rozdíly v provedení tenisového podání mezi reakreačními a závodními hráčkami tenisu za použití Motion capture systému
Nikola Struhárová -
Static Visualization of Motion Capture Data
Daniel Klepáč -
Technologie Motion capture, Face capture a jejich využití v počítačových animacích
Sebastian Jarolín -
Možnosti využití systémů Motion capture
Tomáš Kvasnička -
Využití Kinect senzorů pro Motion Capture s programy Source Filmmaker a Blender
Jan VANĚK -
Technologie motion capture a její využití v umění a populární kultuře
Helena Strachoňová -
Motion Capture v animaci
Regina Urazajeva