Eva Kupcová

Diplomová práce

Experimentální eye-tracking analýza vybraných vizuálních prvků společnosti Alensa, s.r.o.

Experimental eye-tracking analysis of chosen visual elements by company Alensa s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou vizuálních prvků společnosti Alensa, s. r. o. Tyto prvky byly zkoumány metodou eye-tracking, která byla doplněna dotazníkem. Teoretická část popisuje neuromarketing jako zastřešující disciplínu, z níž, spolu s dalšími technikami, eye-tracking vychází. Eye-tracking v online marketingu je úzce spjat s user experience, které je představeno ve vlastní kapitole. Samotnému …více
Abstract:
This diploma thesis deals with analysis of visual elements by company Alensa s.r.o. These elements were examined by using an eye-tracking method and supplemented by a questionnaire. The theoretical part describes neuromarketing as an “umbrella” discipline from which, along with some other techniques, the eye-tracking is based on. The eye-tracking in online marketing is closely linked with user experience …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2018
  • Vedoucí: Michal Novák
  • Oponent: Tomáš Kincl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72658

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management