Live Cinema a jeho subžánr Filmově-divadelní performance – Zuzana Walterová
Zuzana Walterová
Bakalářská práce
Live Cinema a jeho subžánr Filmově-divadelní performance
Live Cinema and its subgenre: Film-Theatrical Performance
Anotace:
Ve své bakalářské práci zkoumám fenomén Live Cinema, nikoliv však pouze jako žánr nových médií. Pokouším se tento pojem konfrontovat s možným novým užitím na poli filmově-divadelní performance. Cestu ke správnému pochopení smyslu živého kina hledám v prozkoumání jeho předchůdců. První část věnuji historii Live Cinema z pohledu filmu. V druhé se naopak zaobírám prozkoumání dějin tohoto fenoménu z pohledu …víceAbstract:
I explore the phenomenon of the genre Live Cinema in my bachelor thesis. But not only from the point of view of new media. I am trying to confront this genre with new possible usings of it – in the field of film-theatrical performance. I search for the right understanding throu the reasearch among its ancestors. First part of the thesis searches for the history of Live Cinema from the film point of …víceKlíčová slova
filmová teorieKlíčová slova
filmové žánryKlíčová slova
nová médiaKlíčová slova
multimédiaKlíčová slova
naraceKlíčová slova
divadloKlíčová slova
divadelní představeníKlíčová slova
film
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/9599
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2016
- Vedoucí: Jan DAŇHEL
- Oponent: Jiří Havlíček
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 2. 2017 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Střihová skladba
Práce na příbuzné téma
-
Televizní reklama z pohledu kognitivní teorie
Radek Hylmar -
Styl a stylizovaný film v teorii a praxi
František Jakubec