Sledování paprsku ve scéně s využitím konceptu průzkumníků – Bc. David Vajčner
Bc. David Vajčner
Bakalářská práce
Sledování paprsku ve scéně s využitím konceptu průzkumníků
Ray-tracing with Concept of Explorers
Anotace:
Úkolem mé bakalářské práce bylo prostudovat vlastnosti grafů scény s hlavním zaměřením na knihovny OSG a ESG. Dále bylo nutné prostudovat mechanismy procházení grafů a v C++ implementovat sadu tříd a testovací aplikaci pro zobrazování OSG scény pomocí metody vrhání paprsků a při tom využít konceptu průzkumníků.Abstract:
The task of my Bachelor Thesis was to study the properties of scene graphs, the main emphasis being on the libraries OSG and ESG. Hereafter it was necessary to study mechanisms of scene graph traversal and to implement the set of classes and testing application in C++ for rendering the OSG scene with the use of ray-tracing and to utilize the concept of explorers.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 2. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lpo6g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 2. 2006
- Vedoucí: RNDr. Radek Ošlejšek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Generování obrazu metodou sledování paprsku
Ondřej Áč -
Metoda sledování paprsku s využitím oktalových stromů
Pavel Reichl -
Stavba Kd-stromu pro metodu sledování paprsku
Radek Stibora -
Stíny pomocí metody sledování paprsků v reálném čase
Jakub Kolařík -
Zobrazování vlasů a srsti metodou sledování paprsků
Roman Mátl -
Sledování paprsků pomocí programovatelných shaderů
Pavel Drobek