Analýza a komparace Jihočeského a Jihomoravského kraje z hlediska cykloturistiky – Klára Jedličková
Klára Jedličková
Bachelor's thesis
Analýza a komparace Jihočeského a Jihomoravského kraje z hlediska cykloturistiky
The Analysis and Comparison of the South Bohemian and the South Moravian Region in Terms of Cycle Touring
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a komparací Jihočeského a Jihomoravského kraje z pohledu cykloturistiky, s cílem rozhodnout, který z těchto krajů má pro cykloturistiky větší potenciál a lepší předpoklady. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. V první kapitole je definován termín cykloturistika, druhy cykloturistiky, typy cyklistů a je zde popsán současný stav cykloturistiky v České republice …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with analysis and comparison of the South Bohemian and the South Moravian region in terms of cycle touring. The aim of the thesis is to decide which region has bigger potential and better conditions for the cycle touring. The thesis is divided into four chapters. The term of the cycle touring, kinds of cycle touring, types of cyclists and the present conditions of the cycle …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54620
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
- Vedúci: Markéta Kalábová
- Oponent: Josef Abrhám
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54620
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Gravitace atraktivit cestovního ruchu na Třebíčsku
Eva Veškrnová -
Trendy v návštěvnosti atraktivit cestovního ruchu v ČR
Petra Procházková -
Přístupnost atraktivit pro znevýhodněné osoby v Českosaském Švýcarsku
Barbora Hrňová -
Gamifikace a její využití v marketingu atraktivit cestovního ruchu
Natálie Braunová -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Marketing atraktivit
Kristýna Hoffmannová -
Analýza přínosu atraktivit firmy Plzeňský Prazdroj a.s. k rozvoji cestovního ruchu ve vybraných krajích ČR
Jana Kočková -
Potenciál méně známých atraktivit Kolínska pro rozvoj cestovního ruchu
Adéla Syřínková