Znalost konvencí tištěného textu žáky 1. ročníku ZŠ. – Michaela Stružková
Michaela Stružková
Master's thesis
Znalost konvencí tištěného textu žáky 1. ročníku ZŠ.
Knowledge of Concepts about Print by Children in the First Year of Primary school.
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá znalostmi konvencí tištěného textu u žáků na počátku školní docházky. Cílem práce bylo zjistit úroveň těchto znalostí a úroveň identifikace písmen abecedy u souboru žáků prvního ročníku základní školy. Práce má teoreticko-empirický charakter. Teoretická část se zabývá charakteristikou klíčových pojmů a shrnutím poznatků z oblasti čtenářské gramotnosti a pregramotnosti …moreAbstract:
This thesis deals with the knowledge of concepts about print of pupils at the beginning of school attendance. The aim of this thesis was to determine the level of this knowledge and the level of letter identification of pupils in the beginning of the first year of primary school. The theoretical part of the thesis focuses on the main concepts and summary of findings about reading literacy and preliteracy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Stružková, Michaela. Znalost konvencí tištěného textu žáky 1. ročníku ZŠ.. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Poznávání konvencí tištěných textů dítětem předškolního věku
Markéta Huspeninová -
Rozvíjíme čtenářskou pregramotnost v mateřské škole s projektem Jižní Morava čte
Iva Pavelková -
Čtenářská pregramotnost ve třídách dvouletých a tříletých dětí
Lucie MÍCHALOVÁ -
Čtenářská pregramotnost a její rozvoj v MŠ
Kateřina PETRILÁKOVÁ -
Čtenářská pregramotnost ve třídách dvouletých a tříletých dětí
Lucie MÍCHALOVÁ -
Čtenářská pregramotnost jako cesta k přeměně MŠ
Eva KOČKOVÁ -
Čtenářská pregramotnost
Tereza NAVRÁTILOVÁ -
Čtenářská pregramotnost u dětí s narušenou komunikační schopností
Romana MRKUSOVÁ