Aproximace globálního osvětlení v prostoru obrazu – Bc. Martin Zahumenský
Bc. Martin Zahumenský
Diplomová práce
Aproximace globálního osvětlení v prostoru obrazu
Global illumination approximation in screen space
Abstract:
Thesis deals with complex algorithms for real-time global illumination computation. It contains an overview of such methods currently used in production. The result of this thesis is an integration of chosen technique to the Light editor ability of the virtual reality system VRECKO. Created application provides a tool for good approximation of physically based lighting in screen-space.Abstract:
Práca sa zaoberá komplexnými algoritmami pre výpočet globálneho osvetlenia v reálnom čase. Obsahuje stručný prehľad súčasne používaných metód. Výsledkom práce je integrácia zvolenej techniky do existujúceho editoru svetiel systému VRECKO. Vytvorená aplikácia poskytuje nástroj pre kvalitnú aproximáciu realistického osvetlenia virtuálnych scén v priestore obrazu a dáva užívateľovi možnosť nastavenia …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/szf6f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2012
- Vedoucí: RNDr. Jan Byška, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Igor Chalás
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika
Práce na příbuzné téma
-
Engine v GLSL
Michal Šlesár -
Ladění GLSL
Ondřej Sabela -
Shadery v GLSL
Martina KUKULOVÁ -
GLSL editor
Bohumil PODLESÁK -
Editor pro GLSL
Petr Buček