Kreativita jako důležitý prvek marketingové komunikace – Bc. Michala Balková
Bc. Michala Balková
Bakalářská práce
Kreativita jako důležitý prvek marketingové komunikace
Creativity as an important element of marketing communications
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na roli kreativity v oslovení zákazníka, především na nové trendy v oblasti marketingové komunikace. Cílem je srovnání použití tvořivosti jednotlivých společností v bankovním sektoru. Praktická část se formou rozhovorů s marketingovými specialisty a porovnáním kampaní se zaměří na zjištění kreativity k oslovení potencionálních klientů.Abstract:
The bachelor thesis focuses on the role of creativity in addressing the customer, especially on new trends in marketing communication. The aim is to compare the use of the creativity of individual companies in the banking sector. The practical part, in the form of interviews with marketing specialists and campaign comparison, will focus on the discovery of creativity to reach potential clients.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y7jsz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Veronika Kozlíková -
Hodnocení marketingové komunikace vybrané firmy
Markéta Smiřinská -
Marketingová komunikace v bankovnictví: nové trendy
Kateryna Bohun -
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Patrik Jakub Šmejkal -
Nové trendy v marketingu a analýza marketingové komunikace ve vybraném podniku
Marie Jurošová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové trendy marketingové komunikace v on-line prostředí
Jessica Nováčková -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Marek Šimr