Bc. Michala Balková

Bakalářská práce

Kreativita jako důležitý prvek marketingové komunikace

Creativity as an important element of marketing communications
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na roli kreativity v oslovení zákazníka, především na nové trendy v oblasti marketingové komunikace. Cílem je srovnání použití tvořivosti jednotlivých společností v bankovním sektoru. Praktická část se formou rozhovorů s marketingovými specialisty a porovnáním kampaní se zaměří na zjištění kreativity k oslovení potencionálních klientů.
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the role of creativity in addressing the customer, especially on new trends in marketing communication. The aim is to compare the use of the creativity of individual companies in the banking sector. The practical part, in the form of interviews with marketing specialists and campaign comparison, will focus on the discovery of creativity to reach potential clients.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
  • Vedoucí: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace