Návrh on-line komunikační strategie sportovního klubu JNS Cheerleaders – Simona Míková
Simona Míková
Master's thesis
Návrh on-line komunikační strategie sportovního klubu JNS Cheerleaders
Proposal of an on-line communication strategy of a sports club JNS Cheerleaders
Abstract:
Tato práce se zabývá on-line marketingovou strategií sportovního klubu JNS Cheerleaders. Jako hlavní cíl své diplomové práce jsem si stanovila na základě analýzy stávající strategie sportovního klubu a on-line dotazníkového šetření navrhnout sportovnímu klubu možné změny v on-line komunikaci do budoucna. Práce je rozdělena do dvou částí, části teoretické, která se věnuje charakteristice komerčních …moreAbstract:
This thesis deals with on-line marketing strategy of a sports club JNS Cheerleaders. I have set the main aim of the thesis to suggest possible changes in on-line communication of the sports club based on analysis of current strategies of the sports club and my own on-line field investigation. The thesis is divided into two parts, theoretical part that is dedicated to characteristics of commercial communications …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 9. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68542
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2017
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Kristina Voráčová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68542
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Návrh on-line komunikace internetového obchodu s vínem
Klaudie Semelová -
On-line marketingová komunikační strategie Cukrárny Na Kopečku
Kristýna Roštejnská -
On-line marketingová komunikační strategie
Veronika Rumanová -
Hodnocení on-line marketingové komunikace a strategie vybrané firmy
Kateřina Šimonová -
On-line komunikační strategie internetového obchodu
Nikola Pavlíková -
Hodnocení on-line marketingové komunikace a strategie vybrané organizace
Dominika Mrázková -
On-line marketingová komunikační strategie
Vendula Wiedermannova -
On-line marketingová komunikační strategie
Vendula Wiedermannova