Ing. Daria Borovko

Diplomová práce

International marketing strategy of Faculty of Economics and Administration, Masaryk University

International marketing strategy of Faculty of Economics and Administration, Masaryk University
Abstract:
Diploma thesis is focused on development of international marketing strategy for an educational institution. Theoretical overview on education in general, theories of students'choice of studies, as well as marketing strategy development basics was performed in the work. Further, a situational analysis of organizational goals and available resources,possibilities and constraints in the external environment …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Petr Smutný, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství (angl.)