International marketing strategy of Faculty of Economics and Administration, Masaryk University – Ing. Daria Borovko
Ing. Daria Borovko
Diplomová práce
International marketing strategy of Faculty of Economics and Administration, Masaryk University
International marketing strategy of Faculty of Economics and Administration, Masaryk University
Abstract:
Diploma thesis is focused on development of international marketing strategy for an educational institution. Theoretical overview on education in general, theories of students'choice of studies, as well as marketing strategy development basics was performed in the work. Further, a situational analysis of organizational goals and available resources,possibilities and constraints in the external environment …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fzrb3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petr Smutný, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BOROVKO, Daria. \textit{International marketing strategy of Faculty of Economics and Administration, Masaryk University}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/03e0a7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství (angl.)
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
Proposal for an international Marketing Strategy for a Selected Company
Tomáš Veselý -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto