Bc. Jiří Mikoška

Master's thesis

Chování spotřebitele a rozšířená realita

Consumer behavior and augmented reality
Abstract:
Cílem diplomové práce je analyzovat chování spotřebitelů ve vztahu k rozšířené realitě. Dílčím cílem je formulace doporučení pro praxi a další výzkum. Teoretická část shrnuje poznatky z literatury o chování spotřebitelů, rozšířené realitě, povědomí spotřebitelů o rozšířené realitě, chování spotřebitelů během COVID-19 a chování spotřebitelů s ohledem na rozšířenou realitu. V praktické části byl proveden …more
Abstract:
The aim of the thesis is to analyse consumer behaviour in relation to augmented reality. A sub-objective is to formulate recommendations for practice as well as further research. The theoretical part summarises the findings from literature on consumer behaviour, augmented reality, consumer awareness of augmented reality, consumer behaviour during COVID-19 and consumer behaviour with regard to augmented …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2024
  • Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta