Bc. Jiří Mikoška

Diplomová práce

Chování spotřebitele a rozšířená realita

Consumer behavior and augmented reality
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat chování spotřebitelů ve vztahu k rozšířené realitě. Dílčím cílem je formulace doporučení pro praxi a další výzkum. Teoretická část shrnuje poznatky z literatury o chování spotřebitelů, rozšířené realitě, povědomí spotřebitelů o rozšířené realitě, chování spotřebitelů během COVID-19 a chování spotřebitelů s ohledem na rozšířenou realitu. V praktické části byl proveden …více
Abstract:
The aim of the thesis is to analyse consumer behaviour in relation to augmented reality. A sub-objective is to formulate recommendations for practice as well as further research. The theoretical part summarises the findings from literature on consumer behaviour, augmented reality, consumer awareness of augmented reality, consumer behaviour during COVID-19 and consumer behaviour with regard to augmented …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta