Zahájení lázeňské sezony v Teplicích - ekonomická stránka pořádání hudební akce ve volném prostoru – Adolf Mayer
Adolf Mayer
Bachelor's thesis
Zahájení lázeňské sezony v Teplicích - ekonomická stránka pořádání hudební akce ve volném prostoru
Ceremonial opening of spa season in Teplice - economic aspects of organizing musical events in open space
Anotácia:
Obsahem této bakalářské práce je popis ekonomických aspektů spojených s pořádáním akce ve volném prostoru. Teoretická část definuje regionální a lokální kulturu, organizaci, marketing a financování hudebních akcí. Praktická část je zaměřena na Slavnostní zahájení lázeňské sezóny v Teplicích, jakožto na příklad hudebního festivalu. Na něm jsou popsány jednotlivé marketingové metody, náklady spojené …viacAbstract:
The content of this bachelor thesis is description of economic aspects associated with the organization of open-air events. The theoretical part defines regional and local culture, organization, marketing and financing of musical events. The practical part is focused on the Ceremonial opening of spa season in Teplice as a musical festival. In this example, the various marketing methods, costs associated …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33258
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2012
- Vedúci: Václav Riedlbauch
- Oponent: Irena Tyslová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33258
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Marketing Management and Marketing Planning in SME
Olga Kurchitskaya -
Marketing Management and Marketing planning
Daria Komleva -
Internationalisation of business and global marketing
Munira Iadgarova -
Cons and pros of using a celebrity for marketing communication
Ilya Gorbatov -
Marketing and Consumer Behavior
Tamerlan Karimli -
Marketing in various cultural and social settings
Aldiyar Rakhmetov