Aktivity ŠKODA After Sales Training při zavedení nového modelu na trh – Tereza Svobodová
Tereza Svobodová
Bakalářská práce
Aktivity ŠKODA After Sales Training při zavedení nového modelu na trh
ŠKODA After Sales Training activities during the introduction of a new model on the market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá procesy a činnostmi oddělení After Sales Training ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. při uvedení nového modelu na trh. Tyto aktivity jsou popsány na příkladu modelu Scala, který byl uveden na trh v roce 2019. Cílem práce je analyzovat zmíněné aktivity a zhodnotit efektivnost jejich průběhu. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na proces vzdělávání zaměstnanců. Praktická …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the processes and activities of the After Sales Training department at ŠKODA AUTO a.s. by launching a new model. These activities are described on the example of the model Scala which was launched in 2019.The aim of the thesis is to analyze the mentioned activities and evaluate the effectiveness of their course.The theoretical part of the bachelor thesis is focused on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jitka Šturmová, Ph.D. MBA
- Oponent: Alena Leberová, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva