Jiří Kalanin

Bakalářská práce

Procedurální generování map pro deskovou hru Dračí doupě

Procedural Map Generation for the Board Game Dungeons&Dragons
Anotace:
Cílem práce je vytvořit aplikaci pro přípravu map k deskové hře Dračí doupě. Uživatel bude mít k dispozici základní moduly, pomocí nichž si sestaví vlastní mapu nebo bude moci využít možnosti procedurálního generování mapy podle zvolených parametrů. Za pomoci metod umělé inteligence bude realizován algoritmus, který bude podle dostupných informací přizpůsobovat a generovat obtížnost soupeřů. Dále bude …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.