Procedurální generování map pro deskovou hru Dračí doupě – Jiří Kalanin
Jiří Kalanin
Bakalářská práce
Procedurální generování map pro deskovou hru Dračí doupě
Procedural Map Generation for the Board Game Dungeons&Dragons
Anotace:
Cílem práce je vytvořit aplikaci pro přípravu map k deskové hře Dračí doupě. Uživatel bude mít k dispozici základní moduly, pomocí nichž si sestaví vlastní mapu nebo bude moci využít možnosti procedurálního generování mapy podle zvolených parametrů. Za pomoci metod umělé inteligence bude realizován algoritmus, který bude podle dostupných informací přizpůsobovat a generovat obtížnost soupeřů. Dále bude …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.