Bc. Zuzana Tomášková

Bakalářská práce

Marketing v tržním výklenku

Niche marketing
Anotace:
Předmětem bakalářské práce "Marketing v tržním výklenku" je analýza a formulace doporučení pro podnik Mixit, s.r.o. působící v tržním výklenku, který chce expandovat na B2B trh fitness center a posiloven. První část práce zpracovává teoretická východiska marketingu v tržním výklenku a B2B trhu s důrazem na marketingovou komunikaci a popisem jeho jednotlivých nástrojů. Druhá praktická část práce zahrnuje …více
Abstract:
The goal of the bachelor thesis called: "Niche marketing" is analysis and formulation of recommendation for company Mixit, s.r.o. operating within niche market, that wants to expand into B2B market of fitness centres and gyms. The content of the first part is theoretical knowledge in the field of niche marketing and B2B market, accented are specifics of marketing communication and description of its …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2017
  • Vedoucí: Ing. Bc. Michal Ďuriník
  • Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta