Bc. Karel Schejbal

Diplomová práce

Brzdění nákladních vlaků v podmínkách plného dohledu ETCS

Anotace:
Tato práce je zaměřena na rešerši v oblasti dohledu ETCS na snižování rychlosti jízdy vlaku. Jsou také rozebrány brzdicí schopnosti vlaku brzděného samočinnou pneumatickou brzdou UIC. V rámci této práce je také sestaven vhodný model pro numerickou simulaci brzdění vlaku se zohledněním základních charakteristik brzdového systému UIC. Pomocí matematického modelu jsou nasimulovány různé provozní scénáře …více
Abstract:
This task is focused on research in the field of ETCS supervision to reduce of train speed. The braking capabilities of a train braked by an automatic pneumatic brake UIC are also discussed. Within this work, a suitable model for numerical simulation of train braking is also compiled, taking into account the basic characteristics of the UIC braking system. Using a mathematical model, different train …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Tomáš Michálek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Schejbal, Karel. Brzdění nákladních vlaků v podmínkách plného dohledu ETCS. Pardubice, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Magisterský studijní program / obor:
Technologie a management v dopravě / Technologie a řízení dopravy