Brzdění nákladních vlaků v podmínkách plného dohledu ETCS – Bc. Karel Schejbal
Bc. Karel Schejbal
Master's thesis
Brzdění nákladních vlaků v podmínkách plného dohledu ETCS
Abstract:
Tato práce je zaměřena na rešerši v oblasti dohledu ETCS na snižování rychlosti jízdy vlaku. Jsou také rozebrány brzdicí schopnosti vlaku brzděného samočinnou pneumatickou brzdou UIC. V rámci této práce je také sestaven vhodný model pro numerickou simulaci brzdění vlaku se zohledněním základních charakteristik brzdového systému UIC. Pomocí matematického modelu jsou nasimulovány různé provozní scénáře …moreAbstract:
This task is focused on research in the field of ETCS supervision to reduce of train speed. The braking capabilities of a train braked by an automatic pneumatic brake UIC are also discussed. Within this work, a suitable model for numerical simulation of train braking is also compiled, taking into account the basic characteristics of the UIC braking system. Using a mathematical model, different train …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Tomáš Michálek, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Schejbal, Karel. Brzdění nákladních vlaků v podmínkách plného dohledu ETCS. Pardubice, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringMaster programme / field:
Transport Technology and Management / Transport Technology and Control