Brzdění nákladních vlaků v podmínkách plného dohledu ETCS – Bc. Karel Schejbal
Bc. Karel Schejbal
Diplomová práce
Brzdění nákladních vlaků v podmínkách plného dohledu ETCS
Anotace:
Tato práce je zaměřena na rešerši v oblasti dohledu ETCS na snižování rychlosti jízdy vlaku. Jsou také rozebrány brzdicí schopnosti vlaku brzděného samočinnou pneumatickou brzdou UIC. V rámci této práce je také sestaven vhodný model pro numerickou simulaci brzdění vlaku se zohledněním základních charakteristik brzdového systému UIC. Pomocí matematického modelu jsou nasimulovány různé provozní scénáře …víceAbstract:
This task is focused on research in the field of ETCS supervision to reduce of train speed. The braking capabilities of a train braked by an automatic pneumatic brake UIC are also discussed. Within this work, a suitable model for numerical simulation of train braking is also compiled, taking into account the basic characteristics of the UIC braking system. Using a mathematical model, different train …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Michálek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Schejbal, Karel. Brzdění nákladních vlaků v podmínkách plného dohledu ETCS. Pardubice, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Technologie a management v dopravě / Technologie a řízení dopravy