Vendula AMBROŽOVÁ

Bakalářská práce

Měření podmínek pro rozvoj kreativní ekonomiky pomocí indexu kreativity a jeho aplikace pro Českou republiku

A Study on Creativity Index of the Czech Republic
Anotace:
Studie se zabývá podmínkami měření rozvoje kreativní ekonomiky pomocí indexu kreativity. V práci je navržena metodika výpočtu indexu kreativity, včetně sub-indexů, vycházející z teorie 3 T {--} tolerance, technologie, talent. Cílem bylo vybrat, případně vytvořit, takové ukazatele, které zohlední ekonomické, společenské i kulturní prostředí v České republice. V závěru práce je nástin vývoje jednotlivých …více
Abstract:
The study focuses on creative economy development measuring conditions with creativity index. This study contains methodology proposition of creativity index in the Czech Republic based on 3T{\crq}s model. The objective of this paper is to create indices, which can reflect economic, social and cultural environment in the Czech Republic. In the end of this paper is an outline of particular regions{ …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2008
Identifikátor: 9788

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2008
  • Vedoucí: doc. Ing. Jitka Kloudová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

AMBROŽOVÁ, Vendula. Měření podmínek pro rozvoj kreativní ekonomiky pomocí indexu kreativity a jeho aplikace pro Českou republiku. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 23. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika