Eva STRAKOŠOVÁ

Bachelor's thesis

Mediální analýza PR aktivit Univerzity Karlovy v Praze

Media Analysis PR Activities of Charles University in Prague
Abstract:
Cílem teoretické části této bakalářské práce je popsání marketingového prostředí vysoké školy a vlivů na její chod. Dále teoretická část práce obsahuje popsání metod měření Public Relations, výhody i nevýhody jednotlivých metod a názory na možnosti měření odborníků v oblasti PR. Praktická část bakalářské práce vychází z poznatků teoretické části práce a jejím cílem je provedení mediální analýzy Univerzity …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to document the marketing environment of the University and elements that influence it´s function. Theoretical part of this thesis includes the de-scription of Public Relations measuring methods, pros and cons thereof and the PR special-ist´s opinions on various options of measurement. Practical part of this thesis builds on the findings of theoretical part and is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2012
Accessible from:: 4. 5. 2012

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

STRAKOŠOVÁ, Eva. Mediální analýza PR aktivit Univerzity Karlovy v Praze. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe