Mediální analýza PR aktivit Univerzity Karlovy v Praze – Eva STRAKOŠOVÁ
Eva STRAKOŠOVÁ
Bakalářská práce
Mediální analýza PR aktivit Univerzity Karlovy v Praze
Media Analysis PR Activities of Charles University in Prague
Anotace:
Cílem teoretické části této bakalářské práce je popsání marketingového prostředí vysoké školy a vlivů na její chod. Dále teoretická část práce obsahuje popsání metod měření Public Relations, výhody i nevýhody jednotlivých metod a názory na možnosti měření odborníků v oblasti PR. Praktická část bakalářské práce vychází z poznatků teoretické části práce a jejím cílem je provedení mediální analýzy Univerzity …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to document the marketing environment of the University and elements that influence it´s function. Theoretical part of this thesis includes the de-scription of Public Relations measuring methods, pros and cons thereof and the PR special-ist´s opinions on various options of measurement. Practical part of this thesis builds on the findings of theoretical part and is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STRAKOŠOVÁ, Eva. Mediální analýza PR aktivit Univerzity Karlovy v Praze. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové prostředí obchodní firmy podle marketingové strategie Tomáše Bati
Erik Lojška -
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Vyacheslav Rogal -
Význam znalosti sociálního prostředí pro trvalou úspěšnost marketingové komunikace
Markéta Mojžíšová -
Marketingové prostředí společnosti Milos
Kristýna Jůnová -
Marketingové prostředí společnosti Consorta Praha s.r.o.
Lucie Bubníková -
Marketingové prostředí firmy
Kateryna Alexejeva -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec