Analýza vnímání blogů v online prostředí – Iveta Tománková
Iveta Tománková
Bakalářská práce
Analýza vnímání blogů v online prostředí
Perception Analysis of the Online Blogs
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou vnímání blogů v online prostředí. Cílem je zhodnocení postojů současných, českých konzumentů blogů (čtenáři/sledující/posluchači) vůči blogosféře a identifikace jejich preference týkající se obsahové a formátové stránky blogů. V rámci teoretické části je popsána základní charakteristika online marketingu zahrnující trendy blogový marketing, influencer marketing …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the perception analysis of the online blogs in the online environment. The aim of the thesis is to evaluate the attitudes of current Czech consumers of blogs (readers / followers / listeners) to the blogosphere and identify their preferences regarding the content and format of blogs. The theoretical part describes the basic characteristics of the online marketing including …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2021
- Vedoucí: Jaroslav Urminský
- Oponent: Kateřina Jelenová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace v bankovnictví: nové trendy
Kateryna Bohun -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Marketingová komunikace společnosti Woxo s.r.o.
Damián Sosna -
Marketingová komunikace při akviziční činnosti začínajícího podniku
Pavel Kalenský -
Marketingová komunikace jako nástroj marketingového řízení podniku
Anna Mordosova