Hudební techniky pro žáky se sluchovým postižením – Tereza NOVÁKOVÁ
Tereza NOVÁKOVÁ
Bakalářská práce
Hudební techniky pro žáky se sluchovým postižením
Music techniques for students with Hearing Loss
Anotace:
Práce se zabývá využitím hudebních technik (specificky zaměřené na muzikofiletiku a muzikoterapii ve výchově) pro žáky se sluchovým postižením. Hlavním cílem je zjistit, jak tito žáci vnímají hudbu a úspěšnost použitých hudebních technik. Teoretická část práce se soustředí na vymezení sluchového postižení, systematizaci hudební výchovy v základních školách pro sluchově postižené a objasnění termínu …víceAbstract:
The work focuses on the use of musical techniques (specifically focused on musicophilia and music therapy in education) for students with hearing impairment. The main goal is to determine how these students perceive music and the effectiveness of the used musical techniques. The theoretical part of the work focuses on defining hearing impairment, systematizing music education in primary schools for …víceKlíčová slova
muzikofiletika sluchové postižení hudba žák hudební výchova rytmus vibrace hudební techniky
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lenka Kružíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVÁKOVÁ, Tereza. Hudební techniky pro žáky se sluchovým postižením. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství a speciální pedagogika / Vychovatelství a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Hudební činnosti dětí předškolního věku v mateřských školách pro sluchově postižené
Markéta GLOSOVÁ -
Význam a problematika výuky hudební výchovy u žáků se sluchovým postižením
Veronika SCHREIEROVÁ -
Využití hudby na školách pro sluchově postižené
Simona SLÍVOVÁ -
Stimulace řečového vývoje dětí se sluchovým postižením hrou na hudební nástroj
Karolína Surovcová -
Rytmicko hudební výchova u sluchově postižených
Jana Krejčí -
Hry s hudbou a techniky muzikoterapie ve výuce hudební výchovy na gymnáziu
Quang Hieu CHU -
Dechové techniky Školy odhalení hlasu jako prostředek psychohygieny v rámci výuky hudební výchovy na vyšších stupních gymnázií
Blanka HRUBÁ -
Využití multimediální techniky ve výuce hudební výchovy
Roman PLUTA
Název
Vložil
Vloženo
Práva