Reklama jako nástroj zvýšení prodeje ve zvoleném podniku – Bc. Petr Vojč
Bc. Petr Vojč
Bachelor's thesis
Reklama jako nástroj zvýšení prodeje ve zvoleném podniku
Abstract:
Reklama je v dnešní době velmi důležitá. Podniky bez reklamy nemohou existovat a zanikají. Ve své práci se zaměřuji na reklamu v zahradnictví A+O. Tato firma není na trhu dlouho, a proto jsem se snažil zanalyzovat její reklamu, neboť ve fázi růstu je reklama nejdůležitější. Pomocí dotazníkového šetření jsem zjistil, jaká reklama působí na veřejnost nejvíce, kterou reklamu respondenti preferují, a vyvodil …moreAbstract:
Commercials are crucial at present time. Companies without commercials cannot survive and vanish. This work deals commercial in garden-tillage A+O. This company is quite new at the market, so the analyzing of the commercial in the growing phase is the aim of the work and also is crucial for surviving at the market. It has been discovered, with the help of interrogatory examination, the most impressing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2010
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/vh7rl/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Gabriela Mádlová
- Reader: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOJČ, Petr. \textit{Reklama jako nástroj zvýšení prodeje ve zvoleném podniku}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2010. Available from: https://theses.cz/id/05cxdu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Hodnocení kvality hesel v počítačových systémech
Kamil Páral -
Ovocnářství, zahradnictví a sadařství na Jičínsku a Libáňsku: pokus o sondu na základě dosud nezpracovaných archivních fondů
Anna Součková -
Vliv organického a minerálního hnojení brambor na výnos a stolní hodnotu hlíz
Nina Kocourová -
Analýza vlivu konkurence na ekonomické a finanční výsledky místního hospodářství
Andrea Kalvachová -
Analýza konkurence na trhu neadresné distribuce reklamních zásilek z pohledu České pošty, s. p.
Štěpánka Drábová -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Edita Tošnerová -
Vztah PPC reklamy a tržeb e-shopů
Tomáš Bosák -
Kvantitativní analýza televizní reklamy řetězců drogistického zboží
Aidana Kostenko