Bc. Petr Vojč

Bachelor's thesis

Reklama jako nástroj zvýšení prodeje ve zvoleném podniku

Abstract:
Reklama je v dnešní době velmi důležitá. Podniky bez reklamy nemohou existovat a zanikají. Ve své práci se zaměřuji na reklamu v zahradnictví A+O. Tato firma není na trhu dlouho, a proto jsem se snažil zanalyzovat její reklamu, neboť ve fázi růstu je reklama nejdůležitější. Pomocí dotazníkového šetření jsem zjistil, jaká reklama působí na veřejnost nejvíce, kterou reklamu respondenti preferují, a vyvodil …more
Abstract:
Commercials are crucial at present time. Companies without commercials cannot survive and vanish. This work deals commercial in garden-tillage A+O. This company is quite new at the market, so the analyzing of the commercial in the growing phase is the aim of the work and also is crucial for surviving at the market. It has been discovered, with the help of interrogatory examination, the most impressing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Gabriela Mádlová
  • Reader: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích