Consumer Behavior - Online Shopping in India – Dipankumar Patel, BE (mechanical)
Dipankumar Patel, BE (mechanical)
Diplomová práce
Consumer Behavior - Online Shopping in India
Abstract:
The research discusses a critical topic of market analysis for Adidas. Initially, the company dealt only with sports industry products. However, in the latter part, they have introduced men’s grooming products like shower gel, Aftershave, Facials cream, Deodorant, Shower gel, and face wash. The prospect of this company to trade in the Indian market is studied in the current research. The potential …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Hamza Abaci -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
The influence of culture on multinational corporations advertising strategies
Laetitia Barre -
Influence of marketing and advertising on Food Industry
Anna Tsoy -
Why India lags behind China
Dominika Jančovičová -
Economic Reforms in India
Dominika Jančovičová -
India’s Stance Towards Chinese BRI
Anuj Sukhija -
Comparison of marketing in India and Czechia
Rohith Infant Felix Arputharaj
Název
Vložil
Vloženo
Práva