Kateřina Cempírková

Bakalářská práce

Specifika komunikace se zákazníky u prodeje luxusních značek

Specific communication with customers of luxury brands
Anotace:
Tato bakalářská práce se snaží proniknout do oblasti komunikačních strategií se zaměřením na konkrétní sektor - luxusní módu. V rámci celosvětového rozmachu vlivu internetu, sociálních sítí a nových technologií do marketingových strategií, musí přizpůsobit své způsoby prodeje a komunikace také luxusní značky. Hlavním cílem této práce bylo vybrat vhodnou konkrétní luxusní značku, analyzovat na ní komunikační …více
Abstract:
This bachelor thesis tries to penetrate into the area of communication strategies focusing on a particular sector - luxury fashion. In the global growth of the influence of the Internet, social networks and new technologies on marketing strategies, luxury brands must adapt their sales and communication methods. The main aim of this work was to select a suitable luxury brand, analyse communication strategies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Pavla Těšinová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Cempírková, Kateřina. Specifika komunikace se zákazníky u prodeje luxusních značek. Liberec, 2019. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilní