Zuzana Dubová
Bachelor's thesis
Firemní kultura německé firmy Bosch Diesel.cz
Corporate culture of german company Bosch Diesel.cz
Abstract:
Tato práce se zabývá otázkou firemní kultury, a to jak po stránce teoretické, tak i po stránce praktické. V teoretické části jsou definovány pojmy kultura, národní kultura, firemní kultura, firemní image, identita a etika. Práce zkoumá vliv působení více národních kultur v rámci jedné mezinárodní společnosti a analyzuje hlavní rozdíly české a německé kultury a podnikatelského prostředí. Praktická část …moreAbstract:
This thesis deals with the issue of corporate culture from both practical and theoretical point of view. In the theoretical part of the thesis are defined terms such as culture, national culture, corporate culture, corporate image, identity and ethic. The thesis studies impact of encouter of more national cultures on the corporate culture of global compenies and analyses the main differences between …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 9. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35325
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2013
- Supervisor: Magda Neuwirthová
- Reader: Jan Kopecký
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35325
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Corporate Social Responsibility as a Competitive Advantage for International Companies
Markéta Dlouhá -
CSR – nezbytná součást Corporate Identity
Hana Sněhotová -
Analysis of a professional jargon or terminology - English as a Corporate Language
Adela Pilátová -
Customers' awareness, attitudes and behaviour towards corporate environmental practices
Adriana Šilarová -
Corporate Social Responsibility - Competitive Advantage for Companies Operating in an International Environment
Karolína Dolejšová -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Šárka Grguričová -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Renata Švihovcová -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Lukáš Kučera