Zuzana Dubová

Bachelor's thesis

Firemní kultura německé firmy Bosch Diesel.cz

Corporate culture of german company Bosch Diesel.cz
Abstract:
Tato práce se zabývá otázkou firemní kultury, a to jak po stránce teoretické, tak i po stránce praktické. V teoretické části jsou definovány pojmy kultura, národní kultura, firemní kultura, firemní image, identita a etika. Práce zkoumá vliv působení více národních kultur v rámci jedné mezinárodní společnosti a analyzuje hlavní rozdíly české a německé kultury a podnikatelského prostředí. Praktická část …more
Abstract:
This thesis deals with the issue of corporate culture from both practical and theoretical point of view. In the theoretical part of the thesis are defined terms such as culture, national culture, corporate culture, corporate image, identity and ethic. The thesis studies impact of encouter of more national cultures on the corporate culture of global compenies and analyses the main differences between …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 9. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 5. 2013
  • Supervisor: Magda Neuwirthová
  • Reader: Jan Kopecký

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35325