Vliv vizuální dominance ve vnímání reklam dětským divákem /Jak reklama ovlivňuje dětského diváka – Veronika MÖWALDOVÁ
Veronika MÖWALDOVÁ
Bachelor's thesis
Vliv vizuální dominance ve vnímání reklam dětským divákem /Jak reklama ovlivňuje dětského diváka
Influence of visual dominance in perceptions of children's viewers How advertising affects a child's viewer
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá reklamou a jejím vlivem na dětského diváka. Práce je složena ze dvou částí. První je teoretická, jenž se věnuje druhům reklamního sdělení, vybraným prvkům působení reklamy a zapojení tématu reklamy do mediální výchovy. Praktická část zprostředkovává vybrané prvky reklamy studentům ve středoškolském věku, kteří následně samostatně vytvářejí reklamní video. Prostřednictvím …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with advertising and its influence on a child's viewer. The thesis consists of two main areas. The first part is theoretical and focuses on the types of advertising messages, the selected elements of advertising activity and the involvement of the theme of advertisement in media education. The practical part deals with the selected elements of advertising which are explained …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jitka Kratochvílová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MÖWALDOVÁ, Veronika. \textit{Vliv vizuální dominance ve vnímání reklam dětským divákem /Jak reklama ovlivňuje dětského diváka}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2018. Available from: https://theses.cz/id/0679lj/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MÖWALDOVÁ, Veronika. Vliv vizuální dominance ve vnímání reklam dětským divákem /Jak reklama ovlivňuje dětského diváka. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / VV SV VZ
Theses on a related topic
-
Analýza reklamní kampaně Kofoly jako možné téma mediální výchovy ve výuce 2. stupně ZŠ
Tomáš SMOLKA -
Barva v reklamě
Zalina Sagova -
Reklama, jako umění ve veřejném prostoru
Eliška Novotná -
Reklama a její působení na spotřebitele
Tereza Magdalena TESAŘOVÁ