Vliv vizuální dominance ve vnímání reklam dětským divákem /Jak reklama ovlivňuje dětského diváka – Veronika MÖWALDOVÁ
Veronika MÖWALDOVÁ
Bakalářská práce
Vliv vizuální dominance ve vnímání reklam dětským divákem /Jak reklama ovlivňuje dětského diváka
Influence of visual dominance in perceptions of children's viewers How advertising affects a child's viewer
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá reklamou a jejím vlivem na dětského diváka. Práce je složena ze dvou částí. První je teoretická, jenž se věnuje druhům reklamního sdělení, vybraným prvkům působení reklamy a zapojení tématu reklamy do mediální výchovy. Praktická část zprostředkovává vybrané prvky reklamy studentům ve středoškolském věku, kteří následně samostatně vytvářejí reklamní video. Prostřednictvím …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with advertising and its influence on a child's viewer. The thesis consists of two main areas. The first part is theoretical and focuses on the types of advertising messages, the selected elements of advertising activity and the involvement of the theme of advertisement in media education. The practical part deals with the selected elements of advertising which are explained …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Kratochvílová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MÖWALDOVÁ, Veronika. \textit{Vliv vizuální dominance ve vnímání reklam dětským divákem /Jak reklama ovlivňuje dětského diváka}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/0679lj/.
Jak správně citovat práci
MÖWALDOVÁ, Veronika. Vliv vizuální dominance ve vnímání reklam dětským divákem /Jak reklama ovlivňuje dětského diváka. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / VV SV se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Analýza reklamní kampaně Kofoly jako možné téma mediální výchovy ve výuce 2. stupně ZŠ
Tomáš SMOLKA -
Barva v reklamě
Zalina Sagova -
Reklama, jako umění ve veřejném prostoru
Eliška Novotná -
Reklama a její působení na spotřebitele
Tereza Magdalena TESAŘOVÁ