Dominika Petrová

Diplomová práce

Sémantický diferenciál jako metoda zjišťování positioningu a jeho závislost na kontextuálních podmínkách

Semantic differential as a method of detecting positioning and its dependence on contextual conditions
Anotace:
Diplomová práca sa zaoberá meraním positioningu v marketingu, konkrétne metódou sémantického diferenciálu. Hlavným cieľom práce je overiť, ako sa mení sémantický profil vybraných vínnych vzoriek degustovaných mladými konzumentmi vína pri zmene kontextuálnych podmienok tohto experimentu. Experiment pozostáva z dvoch samostatných meraní, počas ktorých dochádza k zmene kontextuálnych podmienok. V teoretickej …více
Abstract:
Thesis deals with measurement of positioning in marketing, specifically the method of semantic differential. The main objective of this work is to verify how it changes the semantic profile of selected wine samples tasted by young wine consumers in changing contextual conditions of this experiment. The experiment consists of two separate measurements, during which there is a change in the contextual …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 8. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2017
  • Vedoucí: Tomáš Kincl
  • Oponent: Michal Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/53285

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management

Práce na příbuzné téma